Pengikut-pengikut ku

Translation

Iklan RM20 Sebulan

readbud - get paid to read and rate articles

Isnin, 29 Ogos 2011

Terima kasih Denaihati

Assalamualaikum dan Selamat Menyambut Hari Raya Adilfitri untuk tahun 2011 ini. Sempena hari yang mulia ini, ingin aku memohon ampun dan juga jutaaan mintak maap jika ada terkasar bahasa sepanjang aku berblog ini.


Tutup dulu kisah hantu, seram or whatever yer.....ini adalah entri khas aku sebagai ucapan jutaan terima kasih jugakla kepada Blog Denaihati kerana memilih blog aku sebagai di antara pemenang Duit raya RM1000 yang diadakan baru-baru ni.

Saingan cukup sengit tapi alhamdulilah, berjaya jugak tersenarai sebagai pemenang. Ini adalah first time aku join contest anjuran blogger dan kali pertama gak menang, hehe.....apa-apa pun Denaihati memang best coz rajin
buat contest yang masyuk-masyuk. Murah rezeki Denaihati.

Kalau korang nak tengok senarai pemenang boleh klik kat sini

Diharapkan nanti ada banyak lagi contest best-best Dari Denaihati Dan pesanan untuk korang, hati-hati lah balik beraya tu. Ingat orang tersayang.











Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...